Veel gestelde vragen bloemen bezorgen.

 

Hoeveel bezorgkosten betaal ik?

  • De bezorgkosten (verzendkosten) zijn bij Flowerservice € 7,95 per bezorgadres. Deze kosten worden gerekend door onze bezorgdienst voor het leveren van uw bestelling. 

Andere anbieders van bloemen rekenen minder bezorgkosten hoe kan dit?

  • Een aanbieder als Topbloemen rekent minder bezorgkosten, maar rekent een commisie door aan de lokale bloemist. Daardoor krijgt u waarschijnlijk minder bloemen in uw boeket.
  • Aanbieders zoals Boeketcadeau rekenen € 1,00 voor een bloemenkaartje. Bij ons kost een kaartje NIETS!  Dit kunt u dus zien als een verkapte vorm van bezorgkosten.
  • Als u namelijk minder bezorgkosten betaald dan worden deze bij andere aanbieders van bloemen verrekend met het aantal bloemen in het boeket.
  • GRATIS bezorgen bestaat NIET !!

Zijn de prijzen op Flowerservice.nl in- of exclusief btw?

  • Alle prijzen in onze bloemenwinkel zijn inclusief BTW. De prijzen zijn exclusief € 7,95 bezorgkosten.

Is het mogelijk anoniem een bloemengroet te versturen?

  • Ja, de ontvanger krijgt alleen de tekst op het kaartje te zien dat je invult.  Zo blijf je anoniem. Vermeld wel bij de opmerking voor je bestelling dat je anoniem wilt blijven. Je persoonlijke gegevens worden namelijk nooit aan de ontvanger van de bloemengroeten doorgegeven.

Kan ik in één keer meer boeketten bestellen?

  1. Ja, in onze online bloemenwinkel kun je per bestelling een boeket kiezen en dat meermalen bestellen. Je kunt die boeketten dan op één adres in Nederland laten bezorgen.
  2. Als u een bedrijfsaccount bij ons heeft kunt u per bestelling meerdere boeketten bestellen en op verschillende adressen laten bezorgen.

Welke aanvullende producten kan ik bij een boeket bestellen?

  • In onze online bloemenwinkel kun je bij een boeket een extra verrassing laten bezorgen zoals: glazen vazen, bonbons,  helium ballonnen, knuffels, kraamcadeaus etc…

Ik wil bloemen bestellen en laten bezorgen voor een begrafenis. Welke informatie moet ik doorgeven?

  • Bij bestelling van bloemen voor een begrafenis of crematie is het extra belangrijk dat de bloemen op het juiste adres en tijdstip bezorgd worden. Geef daarom zoveel mogelijk informatie door, zoals de naam van het uitvaartcentrum, de naam van de overledene, de datum en tijdstip van het afscheid nemen. Deze informatie kun je tijdens het bestellen invullen bij Opmerkingen
  • De tekst die u invult bij “tekst op het kaartje” wordt op een lint gedrukt. Alle prijzen van onze rouwarrangementen en rouwboeketten zijn inclusief een bedrukt lint.

Kan ik via deze online bloemenwinkel ook in het buitenland bloemen laten bezorgen?

  • Ja, Flowerservice.nl bezorgt ook boeketten en bloemstukken in het buitenland. U dient ons dan een email sturen met uw bestelling. Wij mailen u dan terug voor de totale kosten.
  • Wij schakelen dan Fleurop Nederland in die uw bestelling doorgeeft aan een collega Fleurop bloemist in het buitenland.

Kan ik een boeket in een ziekenhuis laten bezorgen?

  • Ja, dat kan: voorwaarde is wel dat je kamer- en afdelingsnummer vermeldt. Daarnaast is het verstandig om, indien van toepassing, de meisjesnaam te vermelden. Soms is een ontvanger onder die naam geregistreerd in het ziekenhuis.

Kan ik een boeket op een vakantiepark of vakantieadres laten bezorgen?

  • Ja, dat kan, voorwaarde is wel dat je duidelijk het huisnummer en, indien mogelijk, het mobiele nummer van de ontvanger vermeldt. Laat je bloemen bezorgen bij een permanent bewoond vakantiehuis. geef dan door op wiens naam het huisje is geregistreerd. Soms is deze informatie nodig om het boeket te kunnen bezorgen.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

  • Ja. Zodra de betaling akkoord is krijg je een bevestiging op je scherm dat de bestelling geplaatst is. Een uitgebreidere bevestiging wordt per e-mail verstuurt naar het email adres dat je opgaf. Deze bevestiging bevat tevens het ordernummer van jouw bestelling. Mocht je vragen hebben over jouw bestelling, vermeld dan altijd dit ordernummer.

Kan ik mijn bestelling wijzigingen?

  • Nadat je de bevestiging van je bestelling ontvangen hebt kun je uitsluitend nog wijzigingen doorgeven die geen invloed hebben op het totaal te betalen of reeds betaalde bedrag en op voorwaarde dat jouw bestelling nog niet verwerkt is. Je kunt deze wijziging dan telefonisch, 0492-329207 of via email, info@flowerservice.nl aan ons doorgeven..

Kan ik mijn bestelling annuleren?

  • Indien uw bestelling nog niet is verwerkt en betaald is dat gratis.

Dit kan tot 48 uur voor levering van uw bestelling.
Echter als u in onze winkel bestelt, dan is uw betaling al online voldaan.
Om het geld weer op uw rekening te crediteren berekenen wij 10% kosten met een minimum van € 3,50.
Bestellingen naar het buitenland kunt u annuleren 2 dagen voor levering.
Voor bedrijven is annuleren gratis.

Wat is herroepingsrecht.

  • Bloemen, planten en andere versproducten kunnen snel bederven en is het herroepingsrecht uitgesloten. Dit houd in dat u géén gebruik kunt maken van het recht om onze versproducten kosteloos binnen 14 dagen te retourneren.

Ziet het afgeleverde boeket er exact hetzelfde uit als op de afbeelding op de website van Flowerservice.nl?

  • Bloemen zijn natuur- en seizoensproducten. Het kan voorkomen dat wij een bepaalde bloem of kleur op die dag niet meer op voorraad hebben. Wij kunnen dus niet garanderen dat een boeket precies hetzelfde als het voorbeeld op de website is.